Niemożliwa para *Emma Mills*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!

Post powstał dzięki Media Rodzina

„Niemożliwa para” to rozbrajająca historia o przyjaźni i miłości, która z pewnością spodoba się miłośnikom książek Julii Biel. Prawdziwa, szczera i śmieszna aż do bólu – gwarantujemy, że ją pokochacie!

Gideon to największa gwiazda amatorskiego teatru, a w dodatku najpopularniejszy chłopak w szkole. Jest też autorem najlepszych tekstów, jakie można usłyszeć z ust faceta. Z pewnością nie można odmówić mu charyzmy! Iris jest bogata, nieznośna i złośliwa, a ponadto nigdy niczym się nie przejmuje. Tymczasem Claudia uwielbia gry komputerowe i ciężko pracuje na swoje kieszonkowe. Doskonale zdaje sobie sprawę, że na wszystko w życiu trzeba zarobić. Do nauki oraz przyjaźni podchodzi bardzo poważnie i jest niesamowicie oddana swojej rodzinie. Jak to możliwe, że z Gideonem zaczyna łączyć ją romantyczna (i pełna śmiechu) miłość, a z Iris czuła (i pełna złośliwości) przyjaźń? Ciężko to wyjaśnić! Jedno jest pewne: ta historia jest tak intensywna, że przepełnia serca i kradnie je bezpowrotnie!

W Nowym Roku skończyłam książkę pt.: "Niemożliwa para". Co mogę powiedzieć o tej książce? 

Na pewno muszę zaznaczyć, że bardzo mi się podobała choć jej fabuła jest bardzo prosta i oczywista to nie dla niej czytałam tę książkę. 

Chodzi o to, że jest dobra książka dla dzisiejszej młodzieży, bo są tam ich, na ogół, banalne problemy ale jest to też nowy świat. Świat, w którym wszyscy, nie tylko rówieśnicy, tolerują związki jednopłciowe. Myślę, że nie jeden młody człowiek będzie z tego zadowolony (ja również).   

Książka jest napisana prawdziwie, jeśli rozumiesz o co mi chodzi? Pewna scena z gry, jest opisana tak diabelsko prawdziwie, że nie mogłam przestać się śmiać gdy ją czytałam, a później czytałam rodzinie. 

"Niemożliwa para" pokazuje, że każdy z nas ma problemy, małe, duże czasem banalne, ale to dalej problem. To, że ktoś jest z kimś, a Ty bardzo tego nie chcesz. Dziecinada prawda? Niby tak, ale gdyby zajrzeć głębiej? I zrozumieć tę osobę, bo czuje się ona samotna i nie chce by jej znajomi mieli kogoś, bo czuje się z tym fatalnie? Wiem, że łatwo oceniać, ale Pani Emma uczy by rozmawiać o swoich problemach. By mówić o uczuciach. Bo czasem zrozumiemy kogoś źle i dzięki temu stracimy przyjaciela. 

A może ktoś pozornie zły ma dobre serce? Tylko za dużo plotek jest wokół niego? 

"Niemożliwa para" stawia dużo pytać i skłania do przemyśleń. 

Ta książka niby zwykła i standardowa ale jakoś inaczej opowiedziana, ma w sobie coś niezwykłego. 

Polecam ją młodzieży, która czyta lub chce zacząć. Myślę, że taka fabuła i ciekawi bohaterowi mogą się Wam bardzo spodobać. Ach! No i zaleta... ma czarny humor! A jeśli obawiasz się, że romanse nie są dla Ciebie, to uprzedzę, że to nie romans.. to obyczajówka, a miłość jest daleko, daleko na drugim planie. 

Lecz nie tylko młodzieży ale również i ich rodzicom chcę polecić tę książkę. Po co? Po to by lepiej ich poznać! 

I jeszcze jedno z plusów, dziękuje Pani Emmie, że pokazała Pani bogate dzieciaki jako dzieci, które znają wartość pieniądza i nie są rozwydrzone! Tacy ludzi również istnieją, dziękuje! 

Jedyny minus? Na początku zgubiłam się z imionami! :D


OCENA Z SERCA: Nie wiem czemu, ale po przeczytaniu tej książki zrobiło mi się miło. Wiedziałam jak ona się skończy ale cieszę się, bo wiem, że są na świecie tacy ludzi jak bohaterowie tej książki.


 

WYGLĄD: Piękny! Nie lubię różowego ale brudny róż to co innego! Okładka jest cudowna! 












SUCHE FAKTY: Książkę dostałam od Media Rodzina.

Tytuł: Niemożliwa para
Autor: Emma Mills
Ilość stron: Miłosz Urban
Data premiery: 11.08.2021 

Cena: 34,90 zł teraz na stronie wydawnictwa taniej https://www.mediarodzina.pl/produkt/niemozliwa-para/

INSTAGRAM: 

Media Rodzina https://www.instagram.com/mediarodzina/

Media Rodzina od kuchni https://www.instagram.com/me_myshelf_i/

To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/, pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.



Grafika: pinterest


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis, dzięki 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa książki i chętnie skuszę się na tę lekturę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź koniecznie i daj mi znać co uważasz! tylko pamiętaj fabuła nie jest ważne :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*