Współlokatorzy -FRAGMENT- *Beth O'Leary*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!

Post powstał dzięki Wydawnictwu Albatros

Napisze tak.. kiedy zobaczyłam okładkę książki, a dokładnie łóżko pomyślałam, że NA PEWNO jest to kolejny erotyk, który już jest światową sensacją, a jeszcze nawet nie było go w sklepach. Nie ukrywam, przekręciłam oczami... eh znowu to samo. Kolejna rzecz to nazwa.. współlokatorzy, no to już NA PEWNO on i ona, kolory okładki też takie cuuudowne kobiece.. NA BANK kolejny erotyk. Lecz kiedy otwarłam książkę (a bardziej mały fragmencik książki, bo nie mam jeszcze pełnego wydania, a zaledwie kilka stron) zobaczyłam opinie innych. Większość pisała podobnie, że jest to głęboka poruszająca powieść, trochę psychologiczna i nie jest w cale taka słodka jakby każdy myślał, i tu pojawia się zaskoczenie.
Książka raczej nie będzie słodkim romansem. Znaczy słodka, pięknie napisana tak będzie, raczej nie będzie tu zabójstwa itd ale będzie tutaj coś więcej, będą tu problemy młodych ludzi (samodzielne życie, wynajmowanie mieszkania), będzie na pewno dobry humor i trochę miłości. A to co najlepsze  to komunikacja między bohaterami, bo ktoś tu może się zakochać nigdy nie widząc tej drugiej osoby.
Gdy się w kimś zakochujemy to ta osoba jakoś zwraca naszą uwagę. Czasem jest to wygląd, czasem uśmiech, czasem jakiś gest np regularne otwieranie drzwi, zaś tutaj chyba bohaterowie zakochają się w swoich charakterach, a to chyba najpiękniejsza i najprawdziwsza miłość.
Ja jestem ciekawa tej książki, na pewno będę czytać cała, na pewno będzie recenzja bo czuje, że będzie słodka i urocza, ale nie będzie taka jak wszystkie!

A tak w ogóle Wydawnictwo Albatros ogłosiło nabór na recenzentów, wiec jeśli prowadzisz IG, bloga, YT i czytasz książki to zgłoś się, może akurat Tobie uda się zgarnąć książkę o ludziach, którzy nigdy się nie spotkali, a mimo to się zakochali!

SUCHE FAKTY: Fragment książki dostałam od Wydawnictwa Albatros.
Tytuł: Współlokatorzy
Autor:



INSTAGRAM:

Wydawnictwo Albatros https://www.instagram.com/wydawnictwoalbatros/?hl=pl

To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/ , pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.  



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*