rewolucja *Leopoldo Gout*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!

Post powstał dzięki Wydawnictwu Albatros 
Wracam po przerwie z książką dla młodzieży typu science fiction (takie bardzo delikatne science fiction). Jeśli nie jesteś pewny czy lubisz taki typ książek myślę, że śmiało możesz spróbować swoich sił tutaj.
O czym jest ta książka?
Troje przyjaciół. Jeden cel: uratować świat.
Decydujący pojedynek dobra ze złem. Ostatnia runda.
Troje geniuszy. Blogerka z Chin, inżynier samouk z Nigerii, programista z Meksyku. Każdy ma inny talent. Wszyscy mają wspólny cel. Jaki? Zatrzymać zło. Uratować świat.
Misja 1: rozbić gang cyberterrorystów
Misja 2: uwolnić niesłusznie aresztowanego ojca
Misja 3: przygotować się na decydujące starcie z szalonym geniuszem zła
Tunde: Czternastoletni genialny inżynier samouk z Nigerii. Uwolnił swoją wioskę z rąk bezwzględnego wojskowego. Okazuje się, że czeka go znacznie trudniejsze zadanie.
Likaon: Tajemnicza szesnastoletnia blogerka-aktywistka z Chin. Musi stawić czoła groźnym cyberterrorystom i wydostać ojca z więzienia.
Rex: Genialny szesnastoletni programista i haker. Będzie walczył z geniuszem zła, który ma demoniczny plan... Czy Rexowi, z pomocą przyjaciół i brata, uda się go pokonać?

Czy jest to książka dla mnie? 
Nie jestem tego pewna, fakt, że jest to 3 część historii, a ja nie czytałam poprzednich i może to powodować mętlik w mojej głowie, ale mimo to wiele rzeczy było dla mnie zbyt banalnych, prostych i trochę niemożliwych. Fakt,że to książka dla dzieci i młodzieży i nie musi być to wszystko takie jakie jest w prawdziwym życiu, ale mi to przeszkadzało. 
Mimo wszystko książka nie ma zawiłej fabuły, bo mimo to, że nie znałam dwóch poprzednich części dobrze się odnalazłam się w niej.
Być może książka ma wiele błędów pod względem "prawdziwości", lecz ma fajne, mądre i ciekawe przesłania dla młodych ludzi. Np pojawia się przypowieść o dzikim kocie, który zostaje złapany przez pielęgniarkę, która zamiast tworzyć pułapki spróbowała zrozumieć zwierze i wylecz. Takich historii bądź przysłów używanych w rożnych krajach jest wiele i jest to ciekawe przedstawienie kultury innych krajów, narodowości.
Rozdziały podzielone są na bohaterów, każda z postaci jest inna, inaczej myśli, ma inne specjalizacje i inaczej się wypowiada. Jedna z postaci wypowiada się bezpośrednio do nas, do czytelników. Fajna mieszanka i bardzo mi się to spodobało.
NAJWAŻNIEJSZE! Kluczowy przekaz książki znajduje się na końcu, kierowany jest do dzieci jak i do młodzieży. Ponieważ, każdy z Was ma jakiś talent, który może uratować świat (NAPRAWDĘ!) i dlatego tak ważne jest abyście się NIGDY nie poddawali. Tak jak grupka młodych ludzi- LOŻA -uratowała świat

OCENA Z SERCA: Każdy jest wyjątkowy, każdy ma talent tylko musisz w siebie uwierzyć.

WYGLĄD: Książka jest świetnie zrobiona
zaczynając od pięknej błyszczący, hologramowej okładki, po gatunek tej okładki, który jest miękki. Przyznam, że nie miałam książki takiej jakości. A oprócz tego każda strona jest ozdobiona w różne kody, celowniki, pogrubione słowa. No ktoś naprawdę musiał do tego siąść i poświeci mega dużo czasu na każdą stronę! ALE WARTO BYŁO!

SUCHE FAKTY: Książkę dostałam od Wydawnictwa Albatros
Tytuł: GENIUS #3: THE REVOLUTION (Geniusz. Rewolucja.)
Autor: Leopoldo Gout
Ilość stron: 272
Premiera: 12.06.2019
Okładka: Miękka ze skrzydełkami
Cena: 33,90 zł

INSTAGRAM: 

Wydawnictwo Albatros:
https://www.instagram.com/wydawnictwoalbatros/?hl=pl

To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/ , pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*