Niegrzeczny SZEF *Whitney G.*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!














Post powstał dzięki Wydawnictwu Kobiece 

Hej! 11 marca była premiera książki "Niegrzeczny SZEF" Whitney G. w przetłumaczeniu Sylwii Chojnackiej. Ze względu na akcję #zostańwdomu, którą uważam za bardzo słuszną i odpowiedzialną, zdążyłam przeczytać całą książkę w jeden dzień.  W sumie niedawno pokazałam ją na inststory, że przyszła do mnie od Wydawnictwa Kobiecego, a teraz już piszę recenzję, która za niedługo się pojawi w mediach. No cóż, siedzenie w domu też jest fajne, ale może wreszcie przejdę do recenzji.


Nowa powieść autorki bestsellerowej „Turbulencji” i serii Domniemanie niewinności
Michael Leighton, dyrektor nowojorskiego wydawnictwa i znany playboy, szuka nowej asystentki. Dotychczasowe kandydatki nie potrafiły sprostać jego oczekiwaniom. Aż pojawiła się ona.
Mya nie cierpi swojego nowego szefa. Jest wobec niej niemiły i arogancki. Co prawda nieźle jej płaci i  przy tym jest niezwykle pociągający, ale przecież nie jest jego własnością. Mya postanawia zwolnić się z wydawnictwa i szukać szczęścia w innej firmie.
Szef dowiaduje się o jej decyzji. Nie może pozwolić jej odejść – nie tylko dlatego, że jest perfekcyjna w swojej pracy. Ta kobieta ma w sobie coś więcej. Michael ma plan – jeśli Mya myślała, że jest niegrzecznym szefem to jeszcze nie wie na co go stać.

Kiedy dostałam do wyboru od Wydawnictwa tę książkę bez zastanowienia wysłałam e-maila "Niegrzeczny szef jest mój". Dlaczego, możecie spytać? A to dlatego, że już jakiś czas temu miałam możliwość przeczytać serię Domniemanie niewinności Whitney G. i mimo grubości (książki w tej serii są mega cienkie) oraz trochę banalności historii mega mi się spodobała. W tym przypadku nie było inaczej. Autorka piszę bardzo podobne historię (te które znam), jest asystentka (seksi ale skromna) oraz szef (też seksi, ale kawał dupka) i wszystko sprowadza się do seksu... bo wspomniałam Wam, że to erotyk to nie? NIE? No to jest erotyk. Później w całej historii to ONA będzie rządzić nim... bo w życiu też tak bywa, to my kobiety rządzimy światem i nie jestem feministką, faceci są potrzebni i potrzebne są ograniczenia i zasady, którymi rządzimy MY Kobiety!

Ale wracając do recenzji, mimo banalności historii, którą uwielbiam i szanuje, lubię czytać takie książki, pozwalają mi się wyluzować, miło spędzić czas i nie jestem oburzona słowami seks, penis i prostą historią, bo wiem jaką mam książkę w ręce, ma ona na celu umilić mi wieczór, ma się dobrze czytać i szybko, to wszystko. Dlatego Droga Czytelniczko, jeśli słowa seks, penis i inne są oburzające dla Ciebie nie kupuj tej książki tylko po to by ją skrytykować, tak jak wiele osób zrobiło to z 365 dniami, kupili erotyk po czym skapneli się "O matko to jest jednak o SEKSIE!".

XXI wiek, a jednak słowo TABU!

Nie denerwuj się...

Wracając. Prosta i krótka historia, nawet mogę pokusić się o stwierdzenie, że jest to opowiadanie. Mimo swojej prostoty uwielbiam język Autorki, ten sarkastyczny, ale zarazem śmieszny. Ten Dupek Szef, który jest perfekcyjny w byciu dupkiem.
U W I E L B I A M ! 
Autorka też tworzy śmieszne, nieręczne dla bohaterów historię, które są naprawdę dopracowane w każdym calu i żart, który cały czas się trzyma.

Polecam każdemu, każdej Pani, która uważa tak jak ja, że erotyk to typ przy którym miło spędzasz czas, odprężasz się i nie boisz się słowa SEKS. Jeśli jesteś jedną z tych kobiet to naprawdę kup tę książkę, ciesz się nią i miło spędź czas, bo jest przy czym.
A osobą zabetonowanym w XVIII wieku albo jeszcze kuźwa dalej proponuje nie kupować książek z kategorii, której nie rozumiecie. Bo krytykować to umie każdy.

OCENA Z SERCA: I więcej takich książek! Mam nadzieje, że niedługo wyjdziemy z średniowiecza. 

WYGLĄD: Nie lubię postaci na okładkach, które narzucają mi wygląd bohatera. Ale lubię, gdy zostawiają to co najważniejsze do wyobrażenia samemu. Lubię też gdy okładka jest spójna, a to Wydawnictwo Kobiecie robi perfekcyjnie. 


SUCHE FAKTY:  Książkę dostałam od Wydawnictwo Kobiece.
Tytuł: Niegrzeczny Szef 
Autor: Whitney G. 
Przełożyła: Sylwia Chojnacka 
Ilość stron: 168
Premiera: 11 marca 2020 rok 
Okładka: Oprawa miękka ze skrzydełkami 
Cena: 29,90 zł na stronie wydawnictwa za 23,90 http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/niegrzeczny-szef-intensywne-doznania-tom-1/

INSTAGRAM: 

Wydawnictwo Kobiece:
https://www.instagram.com/wydawnictwo.kobiece/ 

Whitney G. :
https://www.instagram.com/whitneyg.author/


To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/ , pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*