ZEMSTA ma twoje imię *Monika Magoska-Suchar*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!

Post powstał dzięki Autorce

Dość szybko wracam do Was ponownie z książką Moniki co świadczy o tym, że czyta się ją naprawdę szybko (może nie tyle co czyta, a połyka w całości) a to już mówi samo za siebie, że książka jest naprawdę dobrze i przyjemnie napisana. Ale tak jak zawsze za nim recenzja to krótki opis.

Miłość to gra. Nie zawsze uczciwa, a czasem nawet niebezpieczna!

Ian Ralf Tott, właściciel hotelowego imperium, to prawdziwy król życia. Jest bezwzględny zarówno w uczuciach, jak i w interesach, do tego uważa się za nowe wcielenie Jamesa Bonda. Bez skrupułów wykorzystuje i porzuca kobiety, a od pracowników wymaga absolutnej lojalności i posłuszeństwa.

Los stawia na jego drodze Ewę Domańską, z którą niegdyś w Grecji połączył go krótki, choć płomienny romans. Teraz - ku zaskoczeniu obojga - okazuje się, że kobieta będzie podwładną Iana w jego świeżo zakupionym hotelu. Ich wzajemna fascynacja wybucha z nową siłą, ale szybko okazuje się, że Ewa nie zamierza być bezwzględnie posłuszna swojemu szefowi - ani w pracy, ani w uczuciach. Tymczasem on nie lubi niesubordynacji. Kochanka staje się problemem - a te biznesmen rozwiązuje szybko i bez zbędnych kompromisów. Domańska znów znika z jego życia. Wydawać by się mogło, że tym razem na zawsze. Jednak w miłości i w interesach pewne jest tylko jedno: niewiele rzeczy może równać się z zemstą upokorzonej kobiety. 

Przyznam, że jak bardzo stoję w obronie erotyków tak bardzo nie lubię pisać ich recenzji. Dlaczego? Bo erotyki są do siebie podobne, zazwyczaj mają prostą fabułę (bo fabuła nie jest AŻ tak ważna), śmieszne teksty, książki są też krótkie no ogółem naprawdę mało się różnią od siebie. Z tego też powodu moje recenzje są krótkie i powtarzające się (głównie bronie tego typu książek, tłumacząc, że jest to erotyk, który ma umilić nam wieczór, być dobrym czytadłem i dla zaskoczenia wielu ludzi będzie w nim seks). W przypadku tej książki uważałam, że będzie podobnie, jednak Monika (bo jesteśmy na TY z Autorka i to własnie ona napisała  jedną z moich ulubionych książkę czyli "Klątwa Przeznaczenia" *.*) zaskoczyła mnie, bo zamiast zrobić z tego miłą, fajną książeczkę to Autorka wplotła w nie bardzo poważne tematy, jak trudne dzieciństwo i samobójstwo rodzica (bardzo wysoko postawionego rodzica), nimfomanie, stalikng, chorobę psychiczną (i łatwość z jaką można ją wmówić drugiemu człowiekowi) i wiele innych, a co najlepsze wcale nie było happy endu i choć znalazła się TA JEDYNA, która potrafiła okiełznać bestię (jak w romansach bywa) nie było pięknego zakończenia. Przyznam, że musiałam chwile uspokoić myśli po przeczytania końcówki. Było mi szkoda głównego bohatera i choć wiele kobiet, które przeczytały tę książkę mówił "i dobrze mu tak" ja stałam za nim murem  i naprawdę współczułam tego co się stało, lecz nie chce pisać więcej, bo chciałabym abyście sami poznali tę historię. Jest krótka, szybko się czyta, jest seks, ale jest też przemoc, choroby, zdrady (nie tylko łóżkowe), mafia, pieniądze i zemsta Polskich Kobiet, z którymi lepiej nie zaczynać. 

OCENA Z SERCA: Trochę szkoda mi głównego bohatera, bo chyba odnajduję w nim siebie. 

WYGLĄD:
Bardzo elegancka książka, bardzo też lubię czarne książki (świetnie wyglądają na półce)

SUCHE FAKTY: Książkę dostałam od Autorki Moniki Magoskiej-Suchar

Tytuł: ZEMSTA ma twoje imię

Autor:Monika Magoska-Suchar

Ilość stron:256
 
Premiera: 02.09.2020 r. 
 
Okładka: Miękka 

Cena: 39,00 zł  (książkę z autografem można kupić u Moniki, niżej podam jej instagrama śmiało piszcie i zamawiajcie i chyba Monia sprzedaje tę książkę taniej :) )


INSTAGRAM:https://www.instagram.com/mmsuchar_autorka/?hl=pl



To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/, pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.

 

 

 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*