Klątwa Berserkera *Anna Wolf*

Nie jestem profesorem, jestem małym zwykłym książkoholikiem, nie zawsze będzie poprawnie, lecz zawsze będzie prawdziwie. To co mi się podoba, nie musi podobać się Tobie, zaś to co Ty uważasz za niesamowite, nie musi zaciekawić mnie. Miej to na uwadze czytając poniższą recenzję, bo może książka, która nie przypadnie mi do gustu może być Twoją najlepsza książką w roku,  zwróć na to uwagę, bo szkoda by było gdybyś jej nie przeczytał :) Mogą pojawić się SPOJLERY!



Post powstał dzięki Wydawnictwu Akurat

Miłość, zdrada, zbrodnia i wielkie namiętności w scenerii kamiennych fortec, rycerskich potyczek i krwawych bitew. Czy klątwa rzucona przez konającą kobietę na ród Istrel doprowadzi do jego zagłady? A może miłość, która niespodziewanie rozkwitnie pod osłoną nocy, przywróci nadzieję tam, gdzie jej już od dawna nie było? Jeżeli ktoś miał wątpliwości, czy przed wiekami ludzie nienawidzili i kochali równie mocno jak teraz, to ta książka raz na zawsze je rozwieje. Nieokiełznana namiętność była i zawsze będzie ponadczasowa, tak samo jak pogarda i żądza zemsty.

Piękna i Bestia w nowej odsłonie!


Dzień dobry w lutym. Przychodzę z romansem średniowiecznym. I myślę, że od razu powinnam napisać, że jest to typowy romans. Nie zaskoczy on Was niczym, jest szablonowy i oczywisty. Jak wskazuje napis na okładce "Romans średniowieczny" tak, wszystko się zgadza. 

ALE

Choć nie będę pisać o fabule czy bohaterach, bo są poprawni. To chciałabym zacząć dlaczego w ogóle zdecydowałam się na tę pozycję. Opis przypominał mi bardzo moją ulubiona książkę "Klątwa przeznaczenia", której fabuła również nie toczy się w naszych czasach, też mamy klątwę, jego i ją. I choć wiedziałam, że może być to szablonowe chciałam jeszcze raz wrócić do średniowiecza. I choć (znowu się powtórzę) nie zawiodłam się, bo wiedziałam co się stanie, bardzo spodobał mi się język. A co dokładnie? No nie był pisany po naszemu. Czasem czytamy książki, których akcja toczy się we wcześniejszych latach, a mimo wszystko bohaterowie mówią tak jak my dziś, tutaj nie. Tutaj mamy stary język, oczywiście też bez przesady, bo przecież musimy zrozumieć o co chodzi, mamy stare obyczaje, jak niestety ten, że kobieta nic nie znaczy i mamy piękne nawiązanie do Pięknej i Bestii, którą za dzieciaka kochałam! Co fajnego znalazłam w tej książkę, po pierwsze podoba mi się klątwa i podoba mi się Berserk, bo w ostatnim czasie grając w gry często pojawia mi się ta postać i nigdy nie zagłębiłam się historię Berserków, kim oni są, czemu taka nazwa, a dzięki tej książce trochę posiedziałam w Internecie :) 

Podsumowując, czy znajdziecie tu coś niesamowitego... nie, znajdziecie tutaj szablon, ale bardzo przyjemnie napisany dzięki czemu, myślę, ze poczujecie trochę klimatu tamtych czasów, spędzicie na pewno miło wieczór albo dwa, trochę się odmóżdżycie a to też jest potrzebne :) 

OCENA Z SERCA: Miło się czasem tak po prostu sobie czytać, bez spiny! 



WYGLĄD: Ja przyznam, że nie jestem za tym wyglądem, bo ja bardzo nie lubię gdy mam całą twarz bohatera na okładce...












SUCHE FAKTY: Książkę dostałam od Wydawnictwa Akurat.

Tytuł: Klątwa Berserkera
Autor: Anna Wolf
Ilość stron: 318
Data premiery: 12.01.2022

Cena: 39,90 zł

INSTAGRAM: 

Wydawnictwo Grzeszne książki: https://www.instagram.com/grzeszne_ksiazki/

To wszystko na dziś! Zajrzyj na mojego IG https://www.instagram.com/ruuutka/, pojawiają się tam ankiety związane z książkami lub nowości, które pojawiły się na mojej półce.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Próba Żelaza *Holly Black x Cassandra Clare*

Miłość i inne obsesje *Liane Moriarty*

Dom na kurzych łapach *Sophie Anderson*